God Morgon lanserar Fruit Crush i två smaker

PUBLICERAD: 12 september 2023
UPPDATERAD: 14 september
Foto: Pressbild

God Morgon Fruit Crush är en ny fruktdryck som innehåller 70 procent frukt och inget tillsatt socker.

God Morgon Fruit Crush lanseras i 1-litersförpackning i smakerna Apelsin & Mango samt Äpple & Rabarber.

– Vår nya serie Fruit Crush är en ny typ av fruktdryck med noggrant utvalda ingredienser som vi är övertygade om kommer bli omedelbara favoriter hos alla som söker en uppfriskande törstsläckare i vardagen. Dryckerna är goda som de är, men blir extra fräscha om du tillsätter krossad is. De passar även perfekt som bas för läskande och smakrika mocktails, säger Josefin Nordmark, Brand Manager God Morgon.

Läs vidare

Svenska proteingrödor i Anammas nya baljväxtfärs

Orklas varumärke Anamma lanserar en ny baljväxtfärs med öländska och skånska gråärtor, åkerbönor och linser
Anamma_baljvaxtfars_liggande_uncropped_RGB_LZW

Nespresso lanserar kaffet N°20 efter 20 års utveckling

Under 20 år har Nespresso arbetat med att ta fram kaffet N°20, genom att kombinera två Arabicaplantor.
P_4454_NESPRESSO_N20_SINGLE_GLASS_BOX_CAPSUAL_KV2_v2

Kale Foods lanserar Juicy Marbles i Sverige

Kale Foods är distributör för Juicy Marbles växtbaserade produkteri Sverige.
IMG-4737

Nya funktionella havredrycker från Fazer Aito

Fazer Aito Boost är en ny kategori funktionella havredrycker, som kommer i de två smakerna hallon och mango.
boost

Senaste nytt

Änglamarks pastaförpackningar byter från plast till papper

Coop ska spara 300 ton plast om året genom att byta ut plasten i Änglamarks pastaförpackningar till papper.
coop

Svenska proteingrödor i Anammas nya baljväxtfärs

Orklas varumärke Anamma lanserar en ny baljväxtfärs med öländska och skånska gråärtor, åkerbönor och linser
Anamma_baljvaxtfars_liggande_uncropped_RGB_LZW

Saveggys växtbaserade barriär ska ersätta plast på gurkor

Saveggy har ingått ett partnerskap med odlarna.se inför lanseringen av sin ätbara, växtbaserade skyddsbarriär på gurkor.
abcaeec2-9b15-4924-8b2d-88cc77c7b482(1)

Nespresso lanserar kaffet N°20 efter 20 års utveckling

Under 20 år har Nespresso arbetat med att ta fram kaffet N°20, genom att kombinera två Arabicaplantor.
P_4454_NESPRESSO_N20_SINGLE_GLASS_BOX_CAPSUAL_KV2_v2