Krispiga, poppiga och sportiga nyheter från Estrella

PUBLICERAD: 10 augusti 2021
UPPDATERAD: 21 februari


Nu presenterar Estrellas kommande nyheter med start vecka 33.

Karamelliserad Rödlök
Karamelliserad Rödlök gjorde sin debut som limited edition 2018 och fick en stark följarskara för sin härliga smak. De grovräfflade chipsen kryddas med karamelliserad rödlök. En matig sötma som toppas med en mild syrlig twist.

Sombreros Ranch & Sourcream
Estrellas frasiga Sombreros Original får en ny poppig design och lanseras även i den populära smaken Ranch & Sourcream. Älskad snacksklassiker, älskad smak – vad kan bli fel? Speciellt i en ny, festlig design!

Sportig Nötmix
Enkelt, proteinrikt och gott mellanmål? Sportig Nötmix  kommer med edamamebönor, mandel, bondbönoroch jordnötter. Det ger en hög andel protein och fibrer med god smak och lätt feeling. Bönorna är lätt kryddade med sweet chili för riktigt god smak.

Västkust Nätchips Havssalt – lanseras vecka 37
Västkust Nätchips blev en succé med sin unika räffling och krispiga textur. Nu kommer uppföljaren Västkust Nätchips Havssalt. En given smak på grytfriterade, näträfflade chips som lyfter det bästa ur den svenska potatisen som är märkt med Svenskt Sigill för extra miljöansvar.

Läs vidare

Nya funktionella havredrycker från Fazer Aito

Fazer Aito Boost är en ny kategori funktionella havredrycker, som kommer i de två smakerna hallon och mango.
boost

Sju höstnyheter från CandyKing

Fruktigt, salt och segt är utmärkande för CandyKings sju nya lösgodisbitar.
CandyKing-Liggande-1[4][3][4]

Alpro lanserar havredryck till kaffet

Alpro I Love Coffee Oat är en ny växtbaserad dryck som är framtagen för att ha i kaffe.
A_Coffee_Barista_Master_Image_flat_white_latte_art___Drinks_I-love-coffee-16-9

Blossa 23: En hyllning till Blossas hantverkshistoria

Blossa 23 är en vit starkvinsglögg med smak av hallon och humle, som även kommer i en alkoholfri variant.
Blossa-2023-Alkoholfri+15bildregel

Senaste nytt

Ny färdplan ska förena svenska livsmedelsföretag

”Det svenska handslaget för en hållbar livsmedelskedja” är en gemensam agenda för hela livsmedelsbranschen.
wwf

Arla kampanjar för fler hemsläp

Arla lanserar kampanjen ”Hemsläp” för att få fler restauranggäster att ta med sin överblivna mat hem.
Arla_Foodiebag_Webb_1

Cirkulär förpackningslösning testas på Circle K

Circle K testar ett cirkulärt system, där kunderna erbjuds att låna matlådor och muggar för sin takeaway-mat.
DSC_2106HR (4)

Spendrups ska börja återvinna kolsyra

Spendrups investerar 23 miljoner kronor i en anläggning för återvinning av kolsyra.
Bild på kolsyreanläggning till prm 230206